INFORMÁCIÓK KERESKEDŐK RÉSZÉRE
 
 

Kereskedői azonosító:

Jelszó:


A BoltÉrtékelő.hu egy független információkat szolgáltató és értékelő weboldal. Katalógusunkban bármely olyan magyar webáruház szerepelhet, aki termékeit online értékesíti. Ezen kívül a katalógusunkban szereplő webáruházaknak lehetőségük van vásárlóiktól értékeléseket, véleményeket gyűjteni, mellyel egyrészt bizalmat sugallnak lehetséges jövőbeni vásárlóiknak, másrészt megtudhatják, mennyire voltak elégedettek azok, akik már vásároltak náluk.

TEKINTSE MEG A BOLTÉRTÉKELŐ KATALÓGUSÁT ITT >>>

 
 

A Katalógusban való részvétel, illetve az Értékelő Rendszer használata INGYENES! Amennyiben Ön webáruház tulajdonos, itt regisztrálhatja áruházát Katalógusunkba. A kereskedőnek létre kell hoznia egy kereskedői azonosítót, majd belépés után felviheti áruházát (akár többet is) adatbázisunkba. Ezt követően mi soroljuk be az adott áruházat a megfelelő kategóriákba (akár többe is, ha szükséges).

Az alábbiakban összefoglaljuk a BoltÉrtékelő.hu előnyeit és részletesen ismertetjük annak működését.




MIÉRT ELŐNYÖS A KATALÓGUSBAN VALÓ RÉSZVÉTEL ?

A BoltÉrtékelő.hu Katalógusát havi 15 ezer egyedi látogató nézi, akik mind potenciális vásárlót jelentenek Önnek

Webáruházának jelenléte a BoltÉrtékelő Katalógusában erősíti webáruházának pozícióját a Google keresőjében (a Google többek között az alapján rangsorolja az Ön weboldalát, hogy arra hány külső hivatkozás mutat és ezek a hivatkozások mennyire 'fontos' oldalakon szerepelnek. A BoltÉrtékelő fontossága ('PageRank') a Google keresőjében 5-ös (összehasonlításképpen az Origo erőssége 6-os, a Vatera.hu szintén 5-ös). Ez azt jelenti, hogy a Google előrébb helyezi az Ön weboldalát a Google saját keresőjében a keresési találatok között, amennyiben az szerepel a BoltÉrtékelő.hu Katalógusában.

Értékelő és Közvéleménykutató rendszerünk használatával képet kaphat vásárlói összetételéről (demográfiai adatok, pl. nem, kor, jövedelem, végzettség, családi állapot, stb), illetve arról, mennyire voltak elégedettek a vásárlással különböző aspektusokból (termékleírások érthetősége, termékválaszték, árak, szállítás gyorsasága, ügyfélszolgálat felkészültsége. stb). Így Ön folyamatosan mérheti vásárlói elégedettségét, ezáltal megerősítheti az új vásárlók áruházzal szembeni bizalmát és biztosíthatja a régi vásárlók hosszabb távon való megtartását.

Szolgáltatásaink folyamatosan bővülnek, így a későbbiekben még több lehetősége lesz arra, hogy népszerűsítse áruházát a BoltÉrtékelő.hu által (pl. termékkatalógus, hírlevelek).


MIÉRT JÓ EGY ÁRUHÁZNAK ÉRTÉKELÉSEKET GYŰJTENI VÁSÁRLÓITÓL ?
Egy online vásárlás során a kereskedő és a vásárló ritkán lép kapcsolatba egymással. Általában a kapcsolatfelvételre akkor szokott sor kerülni, mikor a vásárlónak valamilyen problémája van, pl. nem elégedett a kapott termékkel, a kiszállítással, stb. Az "elégedett" vásárlóktól gyakran semmilyen visszajelzést sem kap a kereskedő, pedig ez az információ hasznos lehet azoknak az új, potencionális vásárlóknak, akik vásárlást terveznek az adott áruházról. A BoltÉrtékelő.hu értékelő rendszerének használatával minden vásárólnak lehetősége nyílik értékelni a vásárlás egyes aspektusait, valamint el tudják mondani véleményüket a vásárlás végén és a kiszállítás után is.

HOGYAN TÖRTÉNIK AZ ÁRUHÁZAK ÉRTÉKELÉSE ?

Az elégedettség mérése két módon is történhet.


KÉTFÁZISÚ ÉRTÉKELÉSEK

A katalógusában szereplő áruházaknak lehetősége van arra, hogy közvetlenül mérjék vásárlóik elégedettségét oly módon, hogy megjelenítenek egy kis ábrát azon az oldalon, amely a vásárlás után jelenik meg a vásárlónak. Ez az értékelési módszer a leghatékonyabb és legpontosabb, hiszen az ábra csak azoknak jelenik meg, akik ténylegesen vásároltak, s így a valós vásárlók értékelnek.

A legtöbb kérdés a vásárlók elégedettségét vizsgálja 1-10 közötti skálán különböző aspektusokból. Természetesen egy vásárlás a kiszállítással lesz teljes, ezért megkérdezzük azt is, mikorra várja rendelése kiszállítását. Ezt követően egy e-mailt küldünk neki, amiben arra vagyunk kíváncsiak, mennyire teljesítette a webáruház a hozzá fűzött igényeket, beleértve a termékek minőségét, a kiszállítás gyorsaságát és megbízhatóságát. Ezen kívül demográfiai adatokat is gyűjtünk, hogy a webáruházak képet kaphassanak vásárlóik összetételéről.
A kérdőívek a következőképpen néznek ki: VÁSÁRLÁS VÉGI ÉRTÉKELÉS - KISZÁLLÍTÁS UTÁNI ÉRTÉKELÉS .

ELÉGEDETTSÉG MÉRÉSE A BOLTÉRTÉKELŐ FELHASZNÁLÓI ÁLTAL

A másik módszer a BoltÉrtékelő.hu oldalán keresztül történő értékelés. Egyre bővülő szolgáltatásainkkal igyekszünk minél több vásárlót összegyűjteni, akik szívesen megosztják másokkal tapasztalataikat, ezáltal segítenek abban, hogy biztonságosabbá tegyék a magyarországi online vásárlást. Igyekszünk minél jobban kiszűrni azokat az értékelőket, akik tényleges vásárlási tapasztalataik alapján értékelnek, ezért minden értékelést, ami a BoltÉrtékelő.hu oldalról érkezik manuálisan ellenőrzünk, az információkat összevetjük általunk gyíjtött adatokkal és csak azokat az értékeléseket fogadjuk el, amelyek megfelelnek a BoltÉrtékelő.hu Szabályzatának.


MIT TAKAR AZ ÁRUHÁZAK MINŐSÍTÉSE ?

Amennyiben egy áruház folyamatosan méri vásárlói elégedettségét a kétfázisú értékelések használatával, különböző minősítéseket szerezhet.

Kíváló Vásárlói Minősítés Ezt a minősítést az az áruház kapja, amelyik folyamatosan méri vásárlói elégedettségét (kétfázisú értékeléseket használva) és minden elégedettségi indexe eléri a 7.0 pontot.
Vásárlók által minősített Ez a webáruház folyamatosan méri vásárlói elégedettségét, de nem mindegyik elégedettségi indexe éri el a 7.0 pontot.
Még nem minősített (kevés adat) Kevés számú értékelés érkezett be, ezért az áruház még nem minősíthető.

Az egyes minősítéseknél csak az utolsó 3 hónapban beérkezett értékeléseket vesszük figyelembe, hiszen 3 hónap alatt egy áruház sokat változhat (pl. javíthat szolgáltatásain). Ezen kívül minimum 5 értékelésnek be kell érkeznie ahhoz, hogy egy áruház értékelhető legyen.

A minősítéseket naponta frissítjük és a szerint, hogy az áruház éppen milyen minősítéssel rendelkezik, a következő ikonok jelenhetnek meg oldalain (amennyiben kiteszi az általunk adott grafikát):

Nincs minősítés, vagy még kevés az adat Vásárlók által minősített Kíváló Vásárlói Minősítés

 

MILYEN SORRENDBEN KERÜLNEK LISTÁZÁSRA AZ EGYES ÁRUHÁZAK ?

A lista elejére azok az áruházak kerülnek, akik használják kétfázisú értékelő rendszerünket, megszerzett minősítésük sorrendjében. Ez után következnek azok az áruházak, melyek nem rendelkeznek minősítéssel, ABC sorrendben. Az egyes áruházak fizethetnek nekünk azért, hogy a listában előrébb kerüljenek, de a minősítések nem megvásárolhatók, azokat csak megszerezni lehet, mégpedig a vásárlóktól folyamatosan gyűjtött értékelésekkel.


KERESKEDŐI FELÜLET

Minden katalógusunkban szereplő webáruháznak hozzáférést adunk a Kereskedői Felülethez, ahol adatmódosításokat végezhet, reagálhat az egyes vásárlói visszajelzésekre,és megtalálhat minden szükséges kódot és grafikát is. A visszajelzésekből statisztika készül, de egyes visszajelzéseket, véleményeket Ön egyenként is megnézhet, amennyiben a vásárló ehhez hozzájárul. A Statisztikáknál Ön láthatja vásárlói elégedettségét különböző aspektusokból ( KÉP 1 ). A véleményeket ki is listázhatja, illetve reagálhat is rájuk ( KÉP 2 ). Részletes grafikonjaink segítségével egyszerűen átláthatja a vásárlók elégedettségét, illetve összetételét ( KÉP 3 , KÉP 4 ). Statisztikánk 28 oldalon, grafikonokkal készül és jól áttekinthetően mutatja, hogy a webáruház mely tulajdonságaival elégedettek vagy elégedetlenek a vásárlók.

TOVÁBBI KÉPEK A KERESKEDŐI FELÜLETBŐL

1. Kereskedői Felület Főoldala - Statisztikai összegzés

2. Elérhető statiszitkák - grafikonnal

3. Grafikonok

ESETTANULMÁNYOK

Néhány kereskedőt megkértünk, hogy írják le tapasztalataikat, véleményüket és azt, hogy mennyire találták hasznosnak a BoltÉrtékelő.hu-val való együttműködést. Íme néhány eset, amely jól példázza azt, hogy segíthet a BoltÉrtékelő.hu az online áruházaknak:

"Egy online áruháznak is rendkívül fontos, hogy legyen egy olyan ügyfélszolgálata, ahol a vásárlók problémáira gyorsan és zökkenőmentesen megtalálják a megoldást. Mikor a vásárlók értékelték az ügyfélszolgálatot több szemszögből is ( pl. ügyfélszolgálat udvariassága, tudása, kérdések/problémák megoldása, stb.) kiderült, hogy sok esetben azért nem vásároltak meg bizonyos termékeket, mert nem tudtuk őket ellátni elegendő információval. Tanulva ebből most már egy olyan ember tartja a kapcsolatot a vásárlókkal, aki eléggé felkészült és akihez szívesen fordulnak a vásárlók, ha valamilyen kérdésük, problémájuk van. Ez az egyik módja a vásárlók megtartásának." - Horváth András, X-Multimédia Shop (http://www.xms.hu)

"A BoltÉrtékelő.hu statisztikájából hamar kiderült, hogy vásárlóink a szállítással vannak lekevésbé megelégedve. Néhány vásárlóhoz nem érkezett meg időben a rendelés, némelyek azt kifogásolták, hogy nem voltak eléggé rugalmasak a szállítók, nehezen tudta velük összeegyeztetni a rendelés átvételét. Volt olyan, aki visszajelzésében leírta, hogy nem volt megelégedve a sofőr modorával. Ezeket a véleményeket kinyomtattuk a BoltÉrtékelő.hu oldaláról és átadtuk a futárcég vezetőjének, aki - visszakeresve, hogy az adott időben és területen épp ki vitte ki a terméket - utánajárt a problémának és biztosított minket afelől, hogy ez a jövőben nem fog előfordulni. Mi továbbra is szeretnénk látni, hogy a vevő szemszögéből a vásárlásnak mely aspektusait kell javítanunk ahhoz, hogy vásárlóink maximálisan elégedettek legyenek, legközelebb is tőlünk vásároljanak és szívesen ajánlják áruházunkat ismerőseiknek is. " - Kosárszky Norbert, Fiskars Shop (http://www.fiskarsshop.hu)

"A BoltÉrtékelő.hu egy nagyon ötletes és jól kivitelezett rendszer. Segítségével nem csak arról kapunk információt, hogy a vásárlóink mennyire elégedettek a vásárlás egyes elemeivel, hanem megismerhetjük vásárlóink összetételét is. Mi sokféle médiában hírdetjük szolgáltatásainkat és a BoltÉrtékelő.hu statisztikájából egyértelműen kiderül, hogy vásárlóinkat mi ösztönzi arra, hogy meglátogassák áruházunkat és rendeljenek tőlünk. De ezen kívül információkat szerezhetünk arról is, hogy milyen réteg vásárol nálunk, többségében nő, vagy férfi, általában családosok, vagy egyedülállók, van-e gyermekük, milyen végzettségűek, stb., ami segít nekünk abban, hogy a leghatékonyabban ki tudjuk szolgálni vásárlóink igényeit."
- Baunoch József, Webnyomda (http://www.webnyomda.hu)



 
 
 
 
 

Secured By RapidSSL Amennyiben kérdése, problémája, vagy bármilyen megjegyzése lenne, kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.
Az Ön adatai biztonságának érdekében oldalaink 128 bites SSL titkosítást használnak. Hitelesítő: Rapid SSL


2003-2005 © BoltÉrtékelő.hu.
Üzemeltető: New Millennium Bt.
Kérjük olvassa el adatvédelmi elveinket.
Minden jog fenntartva.